Blog

Blog


Digitalizacja w administracji. Czy jesteś gotowy na 2020?

Elektroniczna obsługa pism powoli staje się nie tyle standardem, co wymogiem - w pełni cyfrowy urząd to główny cel Ministerstwa Cyfryzacji, który realizowany będzie w kolejnych latach. Wszystkie urzędy administracji publicznej będą więc zobowiązane do zmian - czy warto więc czekać z nią do ostatniej chwili?

Blog


Sukces ma swoje prawa. Elektroniczna dokumentacja w kancelariach.

Właściwie zorganizowana dokumentacja prawnicza to podstawa skutecznego działania każdej kancelarii. Kryterium rejestrowania, sortowania oraz obiegu akt i pism, powinno być dobrane w sposób, umożliwiający pracownikom szybki dostęp.

Blog


Jakie są plusy cyfryzacji w centrach biznesu?

Wielkie centra biznesu (shared services) to instytucje działające na ogromną skalę. Międzynarodowe rynki, wiele działów, tysiące pracowników - wszystko to oznacza pracę z ogromną ilością danych. Dzięki digitalizacji praca ta przebiegać może znacznie wydajniej. Ale to nie jedyna korzyść, jaką przynosi biznesowi cyfryzacja.

Blog


Digitalizacja w punktach kancelaryjnych

Rosnąca z roku na rok ilość dokumentacji papierowej sprawia, że administracji publicznej coraz trudniej efektywne zarządzać danymi. Proces wspomóc może digitalizacja, która poprawi zarówno wydajność pracy, jak i zwiększy jakość oraz bezpieczeństwo dokumentów.

Blog


Na czym polega digitalizacja i jak ją rozpocząć?

Digitalizacja to przyszłość każdej instytucji. Cyfrowe środowisko pracy oznacza dla przedsiębiorstwa nie tylko przewagę konkurencyjną, ale również zysk.

Blog


Jak przygotować biuro na ostatni kwartał tego roku? Digitalizacja z Kodak Alaris

Bez względu na sezon w Twojej firmie, dobrą decyzją będzie zakup nowoczesnych urządzeń wspierających cyfryzację i zwiększających wydajność prowadzonych w niej prac z dokumentami.