Blog

Blog


Skaner S2080w – produktem roku 2019 według czytelników i redakcji miesięcznika “IT w Administracji”

Trzeciego grudnia 2019 mieliśmy okazję odebrać nagrodę Produktu roku miesięcznika “IT w Administracji”,w której wyróżniono nasz skaner Kodak Alaris S2080w.

Blog


Cyfryzacja – czyli “dobry start” dokumentów emitowanych do obiegu

Czy wyobrażacie sobie nowoczesną firmę, bez elektronicznej dokumentacji? My też nie. Dlatego od lat zachęcamy je do zmiany - przeprowadzenia procesu cyfryzacji.

Blog


Digitalizacja w administracji. Czy jesteś gotowy na 2020?

Elektroniczna obsługa pism powoli staje się nie tyle standardem, co wymogiem - w pełni cyfrowy urząd to główny cel Ministerstwa Cyfryzacji, który realizowany będzie w kolejnych latach. Wszystkie urzędy administracji publicznej będą więc zobowiązane do zmian - czy warto więc czekać z nią do ostatniej chwili?

Blog


Sukces ma swoje prawa. Elektroniczna dokumentacja w kancelariach.

Właściwie zorganizowana dokumentacja prawnicza to podstawa skutecznego działania każdej kancelarii. Kryterium rejestrowania, sortowania oraz obiegu akt i pism, powinno być dobrane w sposób, umożliwiający pracownikom szybki dostęp.

Blog


Jakie są plusy cyfryzacji w centrach biznesu?

Wielkie centra biznesu (shared services) to instytucje działające na ogromną skalę. Międzynarodowe rynki, wiele działów, tysiące pracowników - wszystko to oznacza pracę z ogromną ilością danych. Dzięki digitalizacji praca ta przebiegać może znacznie wydajniej. Ale to nie jedyna korzyść, jaką przynosi biznesowi cyfryzacja.

Blog


Digitalizacja w punktach kancelaryjnych

Rosnąca z roku na rok ilość dokumentacji papierowej sprawia, że administracji publicznej coraz trudniej efektywne zarządzać danymi. Proces wspomóc może digitalizacja, która poprawi zarówno wydajność pracy, jak i zwiększy jakość oraz bezpieczeństwo dokumentów.