Seria skanerów
Kodak Alaris S2000

Obieg i archiwizacja dokumentów w urzędzie. Seria skanerów Kodak Alaris S2000 pomaga sprostać wyzwaniom stojącym przed sektorem administracji publicznej.

 

Seria skanerów S2000 pomaga digitalizować dane poprzez pobieranie informacji bezpośrednio z dokumentów, zwiększając tym samym szybkość i niezawodność procesu, a także zwiększając satysfakcję obywateli, których sektor administracji bezpośrednio dotyczy.

Dlaczego warto wybrać serię skanerów Kodak Alaris S2000?

Obsługa dokumentów i archiwizacja danych ze 100% gwarancją bezpieczeństwa

Oprogramowanie

Archiwizacja dokumentacji. Formularze, dokumenty, ewidencje — era papieru jeszcze się nie skończyła

Usprawniając procesy przechwytywania informacji, oprogramowanie Kodak Alaris sprawia, że efektywna digitalizacja dokumentacji papierowej może stać się źródłem przewagi biznesowej. Dane są przechwytywane dużo szybciej, co umożliwia szybszy obieg dokumentów w firmie, sprawniejsze podejmowanie działań i zapewnia obsługę klienta na najwyższym poziomie. Nasze aplikacje są także gotowe do integracji z systemami EZD (elektroniczne zarządzanie dokumentacją).

Lepsza obsługa
klienta

Pracownicy departamentu administracji publicznej korzystają z funkcji automatycznego importu i indeksowania kodów kreskowych, aby szybciej uzyskiwać dostęp do informacji dotyczących poszczególnych przypadków. Elektroniczne zarządzanie dokumentami i obieg dokumentów w urzędzie pozwala na efektywniejszą obsługę petenta.

Więcej

Uproszczone
operacje

Dzięki scentralizowanej konfiguracji zadań, dystrybucji licencji i instalacji oprogramowania Kodak Alaris zarządzanie procesami administracyjnymi i archiwizacja dokumentacji są prostsze niż kiedykolwiek.

Więcej

Mniej błędów,
50% więcej wydajności

Dzięki funkcji szybkiej identyfikacji kodów kreskowych i automatycznego wypełniania formularzy, pracownicy nie muszą już wprowadzać danych ręcznie. Elektroniczne zarządzanie dokumentami owocuje minimalizacją nieprawidłowości, znaczną oszczędnością czasu w archiwizacji danych i - co za tym idzie - zwiększeniem wydajności procesów biznesowych.

Więcej

Ochrona, bezpieczeństwo
niższe koszty

Oprogramowania Kodak Alaris zapewniają inteligentną ochronę dokumentów i dają możliwość pełnej kontroli nad przetwarzanymi informacjami, digitalizacją danych i systemem obiegu dokumentów. Oprogramowanie zmniejsza jednocześnie koszty instalacji i konserwacji dzięki usprawnionej, scentralizowanej administracji i wykorzystaniu istniejącej infrastruktury.

Więcej

Blog

Blog


Digitalizacja w administracji. Czy jesteś gotowy na 2020?

Elektroniczna obsługa pism powoli staje się nie tyle standardem, co wymogiem - w pełni cyfrowy urząd to główny cel Ministerstwa Cyfryzacji, który realizowany będzie w kolejnych latach. Wszystkie urzędy administracji publicznej będą więc zobowiązane do zmian - czy warto więc czekać z nią do ostatniej chwili?

Blog


Sukces ma swoje prawa. Elektroniczna dokumentacja w kancelariach.

Właściwie zorganizowana dokumentacja prawnicza to podstawa skutecznego działania każdej kancelarii. Kryterium rejestrowania, sortowania oraz obiegu akt i pism, powinno być dobrane w sposób, umożliwiający pracownikom szybki dostęp.




Dowiedz się więcej z naszego bloga

Osoba do kontaktu

Maciej Witkowski
Regionalny Manager Sprzedaży

Odpowiada za współpracę z partnerami w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii. Wieloletnie doświadczenie w branży digitalizacji dokumentów umożliwia mu aktywne wspieranie klientów w znajdowaniu rozwiązań, które najlepiej pasują do profilu ich organizacji. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się – napisz do nas!

Zobacz najczęściej zadawane pytania