Seria skanerów S2000 pomaga digitalizować dane poprzez pobieranie informacji bezpośrednio z dokumentów, zwiększając tym samym szybkość i niezawodność procesu, a także zwiększając satysfakcję obywateli, których sektor administracji bezpośrednio dotyczy.
Usprawniając procesy przechwytywania informacji, oprogramowanie Kodak Alaris sprawia, że efektywna digitalizacja dokumentacji papierowej może stać się źródłem przewagi biznesowej. Dane są przechwytywane dużo szybciej, co umożliwia szybszy obieg dokumentów w firmie, sprawniejsze podejmowanie działań i zapewnia obsługę klienta na najwyższym poziomie. Nasze aplikacje są także gotowe do integracji z systemami EZD (elektroniczne zarządzanie dokumentacją).
Pracownicy departamentu administracji publicznej korzystają z funkcji automatycznego importu i indeksowania kodów kreskowych, aby szybciej uzyskiwać dostęp do informacji dotyczących poszczególnych przypadków. Elektroniczne zarządzanie dokumentami i obieg dokumentów w urzędzie pozwala na efektywniejszą obsługę petenta.
Dzięki scentralizowanej konfiguracji zadań, dystrybucji licencji i instalacji oprogramowania Kodak Alaris zarządzanie procesami administracyjnymi i archiwizacja dokumentacji są prostsze niż kiedykolwiek.
Dzięki funkcji szybkiej identyfikacji kodów kreskowych i automatycznego wypełniania formularzy, pracownicy nie muszą już wprowadzać danych ręcznie. Elektroniczne zarządzanie dokumentami owocuje minimalizacją nieprawidłowości, znaczną oszczędnością czasu w archiwizacji danych i - co za tym idzie - zwiększeniem wydajności procesów biznesowych.
Oprogramowania Kodak Alaris zapewniają inteligentną ochronę dokumentów i dają możliwość pełnej kontroli nad przetwarzanymi informacjami, digitalizacją danych i systemem obiegu dokumentów. Oprogramowanie zmniejsza jednocześnie koszty instalacji i konserwacji dzięki usprawnionej, scentralizowanej administracji i wykorzystaniu istniejącej infrastruktury.
Blog
Zdalne załatwianie spraw urzędowych to nie śpiew przyszłości. Polskim gminom w transformacji cyfrowej pomóc ma rządowy program Cyfrowa Gmina finansowany z Funduszy Europejskich w ramach inicjatywy React-EU.
Blog
Setki teczek, segregatorów, stosy papierów - tak wciąż wyglądają archiwa w urzędach, kancelariach czy prywatnych firmach. Liczba dokumentów, którą instytucje muszą przechowywać, z roku na rok narasta, co dla wielu stanowić może wyzwanie. Na pomoc spieszy jednak digitalizacja.
Odpowiada za współpracę z partnerami w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii. Wieloletnie doświadczenie w branży digitalizacji dokumentów umożliwia mu aktywne wspieranie klientów w znajdowaniu rozwiązań, które najlepiej pasują do profilu ich organizacji. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się – napisz do nas!
Unikaj sprzedawców nieposiadających autoryzacji na rynek Polski. Nie świadczymy wsparcia dla produktów zakupionych od nieautoryzowanych sprzedawców. Gwarancja może również nie mieć zastosowania.