Wsparcie techniczne dotyczy produktów zakupionych tylko poprzez autoryzowany kanał sprzedaży.
Przygotuj numer seryjny Twojego urządzenia i/lub aplikacji Kodak Alaris Capture. Jeśli używasz systemu PUW EZD podaj numer seryjny eksportera ezd
Opisz dokładnie swój problem
Podaj specyfikację Twojej stacji roboczej; system operacyjny, ilość pamięci ram, wersja sterownika itp.
Skontaktuj się z Twoim dostawcą podając powyższe dane by uzyskać pomoc.
Bądź na bieżąco. Zapisz się do newslettera!
Otrzymasz dostęp do webinarów organizowanych przez Kodak Alaris oraz zostaniesz poinformowany o nadchodzących wydarzeniach.
Będziesz na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami naszej firmy.
Kupuj nasze produkty tylko u autoryzowanego sprzedawcy.
Unikaj sprzedawców nieposiadających autoryzacji na rynek Polski. Nie świadczymy wsparcia dla produktów zakupionych od nieautoryzowanych sprzedawców. Gwarancja może również nie mieć zastosowania.