Biurowy design sprzyjający digitalizacji

Biurowy design sprzyjający digitalizacji

Organizując przestrzeń biurową, należy pamiętać o wielu aspektach. Bardzo istotne jest między innymi dobre oświetlenie, wygodne krzesła oraz ergonomiczne ustawienie biurek. Nie można jednak zapominać o połączeniu tego z odpowiednio dobranym designem wnętrza oraz o wykorzystaniu potencjału, który dają nowe technologie. Dzięki zachowaniu balansu pomiędzy tymi wszystkimi czynnikami uzyskamy miejsce, w którym pracownicy będą czuli się komfortowo. To natomiast znajdzie swoje odzwierciedlenie w ich nastawieniu do klientów oraz w zwiększonej motywacji do realizacji wyznaczonych zadań.

Kodak Alaris specjalizuje się w dostarczaniu administracji publicznej rozwiązań do digitalizacji. Chętnie opowiemy Wam o naszych rozwiązaniach, które doskonale wpiszą się w wystrój każdego biura.

Nowoczesny i wyważony design skanerów Kodak Alaris

Tworząc skanery dedykowane instytucjom oraz firmom, które nie dysponują dużą ilością wolnej przestrzeni, pamiętamy o kompaktowości. Zapewniamy optymalne połączenie wielkości naszych sprzętów w stosunku do ich najwyższej jakości oraz rozbudowanych funkcjonalności.

Projektanci naszych skanerów np. nowej serii e10X5 zdecydowali się na połączenie czarnego kokpitu z szaro-białymi elementami pozostałej części obudowy. Dzięki temu otrzymaliśmy kontrastowe połączenie, które wpływa również na wygodę użytkownika. Kokpit pozwalający na zarządzanie skanerem uwydatnia informacje pojawiające się na wyświetlaczu. Jego ciemna barwa wpływa również na to, że nie widać na nim zabrudzeń ani odcisków palców.

Natomiast Kodak i2900, który został wyposażony w całą czarną obudowę, będzie optymalnym rozwiązaniem do każdego biura, w którym niezbędne jest urządzenie zapewniające dużą przepustowość digitalizowanych dokumentów.

Jak digitalizacja wpływa na wystrój biura?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta. Im mniej tradycyjnych zbiorów dokumentacji, tym większa oszczędność przestrzeni. Obecnie wszystkie firmy i instytucje, które postawiły na najnowocześniejsze rozwiązania digitalizacyjne mogą zrezygnować z wielu zbędnych mebli np. szaf z dokumentacją “papierową”.

W związku z tym architekci wnętrz, którzy wśród najmodniejszych stylów podają minimalizm, mogą zastępować zwolnione w ten sposób przestrzenie np. za pomocą kwiatowych ścianek działowych, nowoczesnych lamp lub struktur 3D dekorujących ściany. Sięgając po nasze skanery i Wy możecie wspomóc procesy digitalizacyjne w swoich firmach, a tym samym zorganizować przestrzeń przyjazną nowoczesnym propozycjom wnętrzarskim.

Zadbaliśmy o to, aby skanery Kodak Alaris wpisywały się w wystrój każdego biura – i nowoczesnego i utrzymanego w klasycznym stylu. Nasze sprzęty są dopracowane w każdym detalu, dlatego mogą pełnić funkcję zarówno elementu dekoracyjnego biurka lub regału. Są jednak na tyle subtelne, że jednocześnie, dzięki odpowiedniemu umiejscowieniu, mogą w ogóle nie rzucać się w oczy. Bez względu jednak na to, którą opcję umiejscowienia skanera wybierzecie i tak stanie się on nieodłącznym i niezastąpionym kompanem digitalizacyjnych obowiązków.

Maciej Witkowski Regionalny Manager Sprzedaży

Odpowiada za współpracę z partnerami w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii. Wieloletnie doświadczenie w branży digitalizacji dokumentów umożliwia mu aktywne wspieranie klientów w znajdowaniu rozwiązań, które najlepiej pasują do profilu ich organizacji.



Podziel się artykułem